Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2017 11:47 - Teuns vinner steg 3 på Tour de Wallonie
Автор: cykelklader Категория: Спорт   
Прочетен: 84 Коментари: 0 Гласове:
0



 Pistoler slдppte huvudpelotonet efter att hans BMC Racing lagkamrater drog tillbaka de sista kvarlevorna av dagens avbrott inom 10 km att gе cykeltrцja Wallonie, dе hцll han sin fцrdel mot linjen fцr att slе Quentin Pacher (Delko Marseille Provence KTM) och Odd Christian Eiking (FDJ) Nio sekunder.   "Fцrst och frдmst vill jag tacka mina BMC Racing Team lagkamrater," sade Teuns. "De gjorde ett bra jobb idag och kontrollerade tдvlingen. Jag sa till dem i morse att det var idag GC-dagen och det var min bдsta chans att еka fцr segern. Det var precis vad laget gjorde och allt jag behцvde gцra Avslutade det i slutдndarna av loppet.   "Jag kдnde bara riktigt bra och jag visste att jag behцvde attackera det om jag ville vinna," sa Teuns. "Jag har varit stark i mina sista raser och speciellt hos GP Pino Cerami och дven de tvе fцrsta stegen hдr. Det дr bra fцr mig att jag kan visa nеgot efter mitt bra resultat pе Flиche Wallone i bцrjan av еret. Vеren var riktigt bra, och nu har jag ett annat bra resultat hдr, vilket дr riktigt positivt fцr mig. "   Teuns leder nu Tosh Van der Sande (Lotto-Soudal) med 32 sekunder i helheten, med Thomas i tredje, 29 sekunder tillbaka



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cykelklader
Категория: Спорт
Прочетен: 8757
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031